Translate

söndag 20 november 2011

Tankar.som.äter.upp.mig.

Hej hej! Här har ni mej igen! Jag tror jag kommer att blogga en del på svenska istället, min engelska är lite otillräcklig, låter bara dumt..vissa inlägg blir väl dock på engelska, men dehär vardagliga får fortsätta på svenska, så de så!:) De har inte hänt så mycket egentligen på senast, annat än att mina tankar snurrat och snurrat. Jag tänker på saker som jag inte borde..eller borde jag? vad är rätt, vad är fel? vad göra åt saken, vad inte göra? Kommer jag få veta? kommer jag våga? borde jag ta chansen? har inte fått ett enda svar på den frågan, inte ens ett litet hum om vad svaret skulle va, tyvärr. Men tiden får väl utvisa detta..även om jag skulle vilja ha ett "tecken"..typ. Vad händer annars då..hmm..jag jobbar jobbar o jobbar lite till..förutom då jag går i skola då eller vistas på gymmet, eller på dansgolvet..hehe..ahr blivit mycke krogen på senast, enda gången i veckan jag hinner släppa loss lite o ha kul! Visst e de kul me allt de andra också, men inte så avslappnande. Ganska nöjd e jag med mitt liv endå..man ska väl inte klaga lixom, ja har de mesta..men som sagt..utan svar vet jag inte hur gå vidare..får se vart vägen för mig denna gång, om jag vågar göra en avstickare eller ej..hmmm..tiden tickar iväg.. Dagens fråga: Bättre att chansa eller att köra med säkra kort?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar