Translate

onsdag 17 oktober 2012

To.write.love.on.her.arms.

Dagens humörsaldo:
Trött men lycklig.

De händer så mycke spännande runt mej just nu.
Vet inte riktit vart ja ska ta vägen!

Idag har jag pratat massa finska på jobbet också.
Gick ju inte så jätte bra..
..men jag försökte!
Och jag blev förstådd!!
Kul!
:)

Snart är det kommunalval.
Inte många dagar kvar.
Förhandsröstningen har redan börjat!
Idag till och med!!

Spännande och skrämmande.
 Får se hur de går.

Har skolarbeten jag borde göra.
Har dock inte riktigt orkat.
(Eller velat rättare sagt, hihi).
Men jag jobbar bäst under stress!
Så imorgon ska ja stressa!
:)

Måste bara få säga att jag tycker om ugglor.
De gör mej lyckliga.
Precis som katter.
Ah, katter.
Finns de nå mer glädjespridande?
Och råttor..
..o igelkottar!

Fina härliga djur! :)
<3

*flumm flumm*

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar