Translate

onsdag 6 februari 2013

Livet.fullt.av.komplimanger.

Ibland är det bara en liten sak som kan lyfta ditt humör.
Ett par små ord.
 Nått snällt.
 
På senaste tiden har jag fått så många komplimanger.
Dels för min kropp och mitt utseende, vilket värmer en föredetta kroppshatare,
men också komplimanger om mig själv som person.
 
Jag har aldrig haft höga tankar om mig själv.
Inte direkt tyckt jag sett så bra ut.
Inte tyckt jag är så speciell egentligen.
 Nu får jag höra allt oftare hur fin kropp jag har, fint hår, ögon osv.
Hur kan jag inte ha sett det??
Jag får också höra hur bra jag är som person, positiv, förstående, rolig osv.
Igår fick jag även höra att jag är precis en sådan tjej som man vill ha som flickvän.
Vissa säger att de tycker om mig.
Shit va de värmer!!
 
Jag kan va lite udda o konstig,
men vissa uppskattar tydligen det också.
Tack!!

Ni e fina ni med <3

:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar