Translate

onsdag 20 februari 2013

Vad.är.det.med.män.egentligen?

Jag blir konfys.
Jag har aldrig ansett mig vara särskilt attraktiv.
Har väl aldrig varit speciellt populär heller, iaf inte om man tänker utseendemässigt.
Men nu plötsligt dyker det upp komplimanger både härifrån och därifrån.
Många verkar bli upphetsade av mig..

Why?!!

Vad är det jag gör?
Vad jag vet gör jag ingenting.
Det är smickrande ibland, samtidigt som det blir lite jobbigt emellanåt.

Vissa personer vet jag att också bryr sig om mig som person.
Faktiskt tycker om mej för den jag är.
Jag är inte den lättaste personen att ha att göra med, men vissa gillar det.
Andra verkar bara vilja "ha mig" och bryr sig inte desto mer.
Det sistnämnda tar ont.

Vad är det för fel på er män?
Varför gör ni sånt?
Det är inte direkt beundransvärt.
Bara jävligt äckligt.
Töntar.

USCH!

*Hytter med näven och går och lägger sig*


Måste kanske nämna att det jag tycker är äckligt är då killar bara tänker på en som ett objekt och inte bryr sig om det som finns på insidan alls utan bara vill ha en för att de tycker man e fin på utsidan.
SÅNT avskyr jag!

Om de bryr sig om en på insidan också, så det är en heelt annan story. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar