Translate

onsdag 17 april 2013

Är.jag.konstig?

Jepp.
Jag, som så många andra, har konstaterat att, jepp, jag är konstig!
Dock inte något som jag ser som något dåligt, tvärtom..
Jag gillar det
 
Har på senaste tiden flera gånger fått höra:
 
"Jag har aldrig träffat en 27-åring som..."
 
Då jag hör min ålder får jag nästan ta mej en funderare.
Är jag så "gammal" faktiskt?
Kommer aldrig förstå att jag är i den ålder som jag är i.
Kommer va en evig 21-åring,
med en viss livserfarenhet som andra 21-åringar inte har hunnit skaffa sig.
Skönt så.

Frågade min kompis för nån dag sedan om han tycker jag är konstig.
Han svarade att jag nog är lite konstig, men på ett bra sätt!
Han jämförde mig med lutfisk och memma.
Antingen gillar man de inte, men gillar man de så tycker man det är jätte gott!
Tyckte det var en så fin förklaring :)
Man behöver inte gilla mig, det är helt ok om nån inte gör det.
De som inte gillar mig är antagligen personer som jag aldrig skulle umgås med i alla fall.
 
Det enda jag har märkt att jag borde ändra på är mitt funderande.
Borde ta det lite mera chill.
Kommer alltid vara en fundersam person, det är lixom i min natur.
Dock har det på senaste tiden hänt så mycket, saker som gjort mej extremt fundersam.
Det har varit galet jobbigt.
Bestämde mig för någon dag sen att jag skulle börja ta det lite mera chill..hittills har det fungerat!
Hoppas det håller i sig :)
 
*flum flum*
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar