Translate

söndag 7 april 2013

Funderingar.över.pinsamheter.och.Furu.

Är en orolig själ.
Alltid varit, kommer alltid att vara antar jag.
Jag funderar och analyserar för mycket.
I helgen var jag igen och festade till det lite väl mycket.
Dagen efter kändes det som jag gjort en massa pinsamma saker, vilket jag poängterade då vi diskuterade saken med ett par vänner.
Jag fick då höra:

"Du tycker ju allt du gör e pinsamt!"

Då kom ja fram till att, ja, de gör ja ju!
Alltid då jag gjort något, som inte är saker jag brukar göra, mot någon i fyllan, så känns det jobbigt och pinsamt. Det gäller då mest om det är personer jag är bekant eller vän med.
Jag borde chilla lite mer.
Varför få ångest för något man gjort på fyllan, om det inte är så att man faktiskt ställt till det totalt?
Onödigheter!

Det som jag dock inte tycker var pinsamt att jag gjorde, vilket kan bero på att jag inte känner honom, är att jag sa till Fredrik Furu att han har ful mustasch.
Men..det har han ju?!
Nee, var och en med sitt..men..tyckte det var lite skoj.
;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar