Translate

tisdag 13 december 2011

Förkyld.och.rödögd.

Japp, så ser mitt liv ut nu..röd om både nosen o ögonen..monstervarning!
Var till hälsocentralen, skulle bli sjukskriven 3 dagar..sen kom hon tillbaka med pappren men då var de plötsligt bara två dagar. Hon menade att eftersom jag varit sjuk så mycket så skulle jag behöva ta kontakt med företagshälsovården och eftersom jag jobbar i vasa så e de ju vasa stads företagshälsovård = blir lång bit o köra för ett intyg..Men men..jag ska ringa dit imorgon o försöka komma på något..kanske jag kan fortsätta gå till HVC här i stan och de får alla papper osv? kan ju inte behöva köra dit varje gång jag e sjuk lixom..de hjälper ju inte mig särskilt mycket..

Nåjah! Får se va dem säger. Gick ju o samarbeta med åbolands sjukhus också så varför inte vasa stads företagshälsovård?

För övrigt har jag funderat på att gå en ordningsvakts kurs..skulle ju jag passa till, liten som jag e..haha.
:D

Puss på er<3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar