Translate

söndag 4 december 2011

Ny.parfym.och.festliga.nätter.

OJ vilken bra dag jag hade igår! Festade med underbara vänner!:) Träffade endel nya oxå, folk som visste vad jag hette även om inte jag visste vem de var :P haha Kul! Kom hem en halv 8 tiden i morse..typ..hamnade på efterfest där jag bland annat lagade "glögg" av hemmagjord bärsaft + neilika..ja så de kan gå!^^ Hade en riktigt mysig kväll ^^ och en ännu bättre morgon, hehe ;) Vaknade halv 5 på kvällen, dit for ha dan :P Nån timme senare åkte jag iväg med en kär vän, vi skulle efter mat till subben :) Mne vi körde runt lite, pratade, åkte via r-kioske för att ta ut lite pengar som vännen vunnit på sin lott, sen vidare till prisma där jag boga chips o en ny parfym: SJPs NYC, MMMM!:) Sen en tur till makuuni och lite mera köras, superbt!:) Nu avslutar jag kvällen med rederiet ^^ HA de fint! :)) PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar