Translate

onsdag 14 december 2011

Trött.på.att.va.sjuk.

Tröttast på att va sjuk, de e nog jag de.
Har ofta varit sjuk denna höst..suger sådär smått.
Imorgon ska jag tillbaka till jobbet, hoppas då på att va liite friskare iaf.
Skall ringa hälsocentralen också och få reda på om jag har någon ögoninfektion.
Imorse då jag vaknade fick jag inte upp höger öga :S De va lite läskigt..fullt me klet..isch..
..o ja som trodde de blev bättre igår..
Men icke!
Nåja, skall iaf försöka va lite positiv..
..imorgon får ja ju träffa "mina barn"! :)
Har nog saknat dem!
Skulle jag få skulle jag lägga upp massvis av bilder på dem för o visa hur fina dem e..
..men de får ja ju inte..
..så ni får använda er fantasi..
de är iaf urgulliga! :)
<3

Ska försöka glömma allt negativt nu som varit dem senaste dagarna, saker som man ju inte egentligen ska prata högt om fick ja höra..eller iaf inte skriva öppet om..kanske jag förstår..
..men på samma gång måste jag skriva av mej för att må bra..
Jag ha gått igenom så mycke skit i mina dar och jag hymlar inte me nått av vad jag varit med om,
så heller inte detta!
Men kanske man ibland måste hålla käften lite hehe :)
(ja e dålig på de *fniss*)

Nåja..lite mer rederiet ska ja se på nu,
denna glädjespridande såpa!
:D

Avsnitt 309, "Den gråtande clownen", på slutrakan nu..
..sen BARA 9 avsnitt kvar!!!!
*IIIH*

Hur ska jag klara mej???

Puss på er <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar