Translate

söndag 27 januari 2013

Helt.random.helt.superbt!

Vissa dagar/kvällar/nätter kan bli helt annat än vad man tänkt sig.
Hur underbart är inte det?!

Plötsligt händer det något oväntat, eller så möter man någon oväntad,
eller så blir de bara bra helt enkelt!
SÅ ska de va gott folk, så ska de va!

Att planera för mycket blir oftast inte bra alls.
För stora förhoppningar som sedan krossas.
Random is the shit!

Om jag skulle ha mod nog och inte vara så paranoid av mig så skulle jag gå ensam till krogen.
Vem vet vad som kunde hända eller vem man skulle möta!?

Livet är så spännande hörni!
Det har varit rätt känslosamt och energi krävande att leva på sista tiden,
men things are looking up!
Kanske har jag övertaget igen.
Vi får se!

Nu ska jag bara leva livet.
Umgås med konstiga och intressanta personer.
Måste hitta mer vasa vänner som kan göra livet mer random och busigt med mig.
 E ni me?

 ;)

 

2 kommentarer:

  1. Jag brukar gå på krog ensam ibland när jag känner att jag har samlat ihop tillräckligt med mod för det, och det brukar alltid bli toppen! :D Inte brukar jag träffa på så jättemycket nytt folk, men hänga med halvbekanta som jag annars knappt ens hade pratat med.. fint.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanske jag borde testa i något skede då? Ta några glas före jag går ut så kanske jag klarar av att inte bli så paranoid och konstig ;)

      Radera