Translate

söndag 20 januari 2013

Livet.har.sina.j*vla.sidor.

Livet har sina j*vla sidor.
Vissa personer borde suddas ut från dem.
Andra borde ritas in.
Vissa händelser borde man ha tänkt på innan man skrev ner dem.
Andra borde man bara låtit ske.

Blev så ledsen och upprörd denna helg.
Fick nog!
 Hormonerna flödade.
Nu börjar det lugna sig igen.
Nu har jag gjort vad jag kunnat.
Nu hänger det inte på mej längre.
Inte jag som är den lilla personen.
Även om jag kanske är den kortare.
;)

Tur helgen fick ett bra slut.
Nu har jag lite ro och inre frid i alla fall.
*pust*

Det är tungt att vara en positiv människa,
men i slutändan är det otroligt bra att vara det.

Nu vill jag göra nått mer och fint.
I sommar skall jag göra det som inte lyckades förra sommaren,
jobba för Amnesty.
Ja de har ja bestämt!
Hoppas de ordnar sej.
Sen ska ja försöka jobba frivilligt på katthem.
Hoppas det med ordnar sig.
:)

Och framför allt..hoppas ja har tid!!
 IIK!

:D
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar