Translate

lördag 1 september 2012

1.2.3.SDP.och.FSD.

Jag är nyss hemkommen från en givande kandidatutbildning.
Drack kanske en och annan kopp för mycket kaffe.
Lite väl darrig i kroppen känner jag.
Intressant och kul var det!

Börjar känna mig lite mera taggad inför kommunalvalet nu.
Även om jag vet att jag kanske inte kommer ha så mycket tid att lägga ner på det,
så kommer jag försöka mitt bästa.
Jag är ju oskuld på det här planet, så jag tar det i min takt.
Om jag känner att detta är något jag vill göra om, så kanske jag ställer upp nästa gång igen!
Om inte så är jag i alla fall en erfarenhet rikare.
Man lär sig av allt här i livet har jag hört.

Mitt batteri i telefonen var lite dåligt, så fick inte så många bilder.
Men ska dela med mig av ett par stycken i alla fall. :)

Enjoy!



6 kommentarer:

  1. Jättekul att du ska ställa upp! jag hoppas att du slipper in, jeppis behöver dig i statsfullmäktige. Själv så kände jag inte för att ställa upp i år, satsar på att ställa upp nästa gång i stället :) Vi syns säkert i FSUD och sosse-evenemang i vasa ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va kiva att du tycker de!:) Får se vart det bär av.
      är taggad i alla fall!:)

      Och ja vi syns säkerligen i något skede! Du är välkommen in på en kaffe/te/cider/ett glas vin nån dag :) Är ju typ "vasabo" nu fast ja int e skriven här ;)

      Radera
  2. Jag kommer nog gärna och hälsar på dig! Tee/cider/vin låter riktigt bra :D Flyttar tillbaka till vasa nu i helgen, så vi kan nog ta en träff inom kort.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Toppen toppen!:) Var kommer du bo? Själv har ja min lilla hydda på brändövägen 16 :)

      Radera
  3. Jag bor på samma ställe som förra året, strandgatan 12 :) Riktigt vid vasklotbron (som d håller på att bygga om.) :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. okeej!:) ja tror inte jag visste var du bodde ifjol ;) men de e ju inte långt härifrån heller:) vi får ta o kolla vilken dag som passar:)

      Radera