Translate

måndag 3 september 2012

Keep.em.coming!

Sådär ja!

Idag snora man sig iväg till jobbet.
Kallt var de, så mycket kläder på.
Det var nog kiva att träffa ett av mina barn igen efter helgen.
Lite ensamt dock då det var bara vi två..
..men lite mysigt också.

Efter jobbet skyndade jag mej hem.
Svettigt denna gång.
Sol i ögat.

Väl hemma möttes jag av lilla Anna som stod så snällt och väntade på mig.
Blev att stolt visa upp sin fina lägenhet.
Sen dusch.
Så iväg!
Mot stan!

Väl framme i stan så höll Anna på att dö av hunger.
Så vi gjorde det ända rätta!
Vi gick till Arnold's donuts.
Jag tog en lakrits donits.
Gott.

 

Donits och kaffe väckte henne till liv igen,
vilket gjorde att vi kunde fortsätta vår färd ut i stora Vasa.
Vi besökte Carlings, Marimekko och H&M.
Jag som inte ens var sugen på att shoppa hittade massvis!



DrDenim jeggings från Carlings och en tröja och kjol från H&M.
Bra plagg såhär inför hösten.






En liten sminkväska/toalettväska och en ny påse till min fina telefon.
Var överlycklig då jag hittade en ny påse i läder.
Blev lite ledsen i ögat då den gamla blev för liten.
Tur man har ibland!

Lilla Anna fyndade ett paket med strumpor från H&M.
Klokt val!

Efter detta slarvade vi oss vidare till Gina tricot.
Jag fick fotofeber.





Snygga brallor hittade jag!
Får återkomma någon dag och våldta dem.





 Denna stackars tjejen hade nog inte sett mat på år och dar.
Kanske därför hon såg så ledsen ut.
Anna och jag bestämde oss för att genast göra något åt saken.
Så vi gick och åt en smörgås på Subway.

Gott va de!
Mätta blev vi.
Och trötta.
Så vi begav oss hemåt.

OJ!
Höll på att glömma.
Köpte ju detta också!


 Ja de ni!
Hårt att va utan.

Puss ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar