Translate

torsdag 23 augusti 2012

Älskar.mitt.jobb!

Förstår inte hur jag har kunnat ha sån tur.
Att få jobba med så underbara barn!

<3<3<3

Jag vet dock att mitt jobb inte är för alla.
Vissa skulle inte klara av det alls.
För det första är det ganska fysiskt tungt,
vilket inte är något problem för mig eftersom jag alltid gillat kroppsligt tungt arbete.
Jag vill det skall kännas!
Dessutom är det enormt bra träning att bära omkring på förskolebarn hela dagarna ;)
För det andra ganska tungt psykiskt.
Här får jag tacka min bakgrund för att jag orkar med.
Skulle jag inte vart med om allt jag vart med om,
fått ha det psykiskt (och fysiskt) tungt och klarat mig igenom det,
så skulle jag nog inte klara detta heller.
Eller kanske jag skulle?
Jag vet inte..
I alla fall så känner jag att jag har mycket bättre förståelse osv tack vare mitt livs svårigheter.

<3<3<3

Man skall vara glad för det man har.
Dock skall man aldrig sluta drömma.
Drömmar kan även dom bli verklighet.
I know, trust me :)

<3<3<3

Nu skall jag gå och fortsätta vara överlycklig i min blinkande häxhatt ;)





Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar