Translate

måndag 6 augusti 2012

Påväg.mot.något.nytt.

Sitter hemma, funderar.
Känns ganska bra just nu!
Mycket på gång!

*

Snart kommer jag flytta från Jakobstad till Vasa.
I allafall på vardagarna.
Jag kommer ha mitt eget lilla kryp-in.
Jag kommer få rå om mig själv.
BARA mig själv.
Jag tror jag behöver detta.
Otroligt mycket!








Ser det inte mysigt ut?

*

Förhoppningsvis kommer jag ha många mysiga stunder där.
Och kreativa.
Inspirativa.
Ensamma.
Schyyy.

 *

Det som också är nytt är det att jag kommer ha grymt mycket studier i höst.
Merkonom.
Socionom.
Specialbarnträdgårdslärare.
Magister i barnpedagogik.
Kanske lite mer än de.
Återstår att se!
:)

*

Har även jobb upp till örona!
Barnträdgårdslärare.
Handledare/chattare.
Inhoppare på Viking-Line.
IIIIIIHHH!!
:D

*

Just nu är mitt liv ganska så nice!
Hoppas jag slipper utomlands lite snart också.
Var ju till Sverige nyss.
Det räckte inte.
VILL MER!!
 Kanske blir det utlandsstudier?
Och praktik?
:D

*

HAPPY

*






<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar