Translate

söndag 26 augusti 2012

Vote.for.me.I'm.fabulous!

Tick, tack, tick, tack.
Klockan går framåt.
Tiden bara flyger iväg!
Snart är det dags!

Jag har ännu inte flyttat till Vasa. Men snart, snart är dagen här. Närmare bestämt om 5 dagar.
Spännande! Har inte haft så mycket att göra ännu de senaste veckorna. Ingen skola eller något sådant.
Nästa vecka blir också relativt lugn. Mitt dagisjobb, 2 extra jobbkvällar och lite fix i lägenheterna i Jakobstad och i Vasa. Den 1 september kör det igång! Det vill säga nästa vecka lördag. Då skall jag på kandidatutbildning i Vasa.

Kandidatutbildning för vadå då?
Jo..jag ska ställa upp i kommunalvalet i Jakobstad.
Det ni!
Inte något jag skulle tippat på att jag någonsin skulle göra,
men såhär blev det nu.
Jag har många känslor angående detta.
Mer om det en annan dag.

Nu skall denna vitlöks- och blåmögelostskorv fyllda tjejen gå och sova.

Natti natt, Baby Lo.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar