Translate

tisdag 28 augusti 2012

Vad.ville.du.egentligen?

Idioti.
Det är vad det är.
Kan inte va så mycket annat.
Ibland är det idiotin som styr.
Så är det bara.

Giv mig styrka!

Ibland vet jag inte riktigt hur jag skall orka med detta.
Men hittils har det ju gått bra.
Är nog rätt stark ändå.
Även om andra kan tycka jag är svag.
Även jag själv kan tycka det.
Men skulle jag vara det,
vore jag här då?
Knappast.

Jag har kommit långt sen jag hade det svårt.
Nu har jag annat som upptar mina tankar.
Ibland även det svåra saker.
Men nuförtiden vet jag var jag står.
Till viss del i alla fall.

Kämpa Isa,
kämpa!

Du klarar detta.
Det vet jag att jag gör.
Jag är stark.

Igår fick jag höra att människor som jag är fina.
Jag började nästan gråta.
Människor som jag ÄR fina.
Människor som du också.
Vi är fina.

<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar