Translate

söndag 12 augusti 2012

Loving.someone.is.not.the.same.as.knowing.them.

Vilken chill söndag!
Igår var jag och min kompis Anna till Haparanda. Hade en liten girl roadtrip..de va såå roligt!
besökte Ikea, Iittala outlet and so on.
Åt på MAX.
Blev lite fundersamma över att de såg så otroligt sterilt ut.
Vem vill äta i en sjukhusmiljö lixom?
Nåja, gott va de ju iaf.
:)

Fyndade muminmuggar! Billiga sådana. Två stycken säsongsmuggar som inte lagas mera.
Sett dem säljas för stoora pengar..nu fick ja dem för ca 14 euro styck!!:)
 *HAPPY*

(Kan tillägga då att detta är säsongsmuggar som inte tillverkas mera, så om nån säljer dem nu går de för runt 50 euro styck, give or take.:))

Fina<3

Hittade sjukt mycket på Ikea oxå.
As usual!
Blir att fixa till ordentligt i lägenheten sen..såå kuuul!!
:D
Mina vänner, välkomna på besök!:)
Är dock aningen nervös över att flytta.
Mest pga pengarna..ska vi klara det ekonomiskt?
Känns också som ett otroligt hask på pengar..
..men..
..jag känner att jag måste göra detta.
Dels för att orka med studier, men också för att jag aldrig bott ensam.
Alltid haft en rumskamrat eller en pojkvän jag bott med.
Såå..nu ska ja bara rå om mig själv, träffa vänner och känna hur det är att bo själv.
Och, självklart studera my ass off!
:D
Hittat massa utbildningar på distans i Sweden.
Såå..blir nog att studera lite sånt också.
Sen även lite utomlandsstudier, hoppas jag! :)
Nåja..vi ska se..
One step at a time!
:)

<3


Känner mig lite som Mumin ute i stora mörka skogen, påväg nånstans..
..men vet inte vart.
Spännande!
<3

2 kommentarer: