Translate

torsdag 16 augusti 2012

STOP!

Shit vad allt går fort!
Jag flyttar ju snart!
Jag ska börja studera snart!
Jag har börjat på jobben igen!
Jag har gett mig in i något nytt och okänt som jag aldrig testat på förut!

VAD SKA DE BLI AV MIG!!?



För inte så längesedan satt jag på mammas och pappas säng och lekte med mina kramdjur
och min älskade katt Mimmi..min första kisse <3

Nu e jag vuxen.
Snart 27 år!??

Varför går tiden så fort?
Hur ska ja hinna med allt jag vill göra?

Usch, blir nästan lite panikslagen!

Nåja..
Saker och ting är pågång i alla fall.
Tur e ju de!
:)



2 kommentarer:

  1. Jaa, syrran....
    I din ålder väntade jag mitt trdje barn ;D
    Men du har ju hunnit med så mycket annat än mig i stället :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, ja tänk he! :D
      Vi har hunnit med mycket båda två, fast på olika sätt :)

      Radera