Translate

onsdag 22 augusti 2012

Svartsjuk?.B*tch.please!

Svartsjuka.
Har aldrig förstått vitsen med svartsjuka.
Varför!??

Speciellt är jag så otroligt trött på svartsjuka flickvänner.
Vet inte hur många gånger jag delvist/helt mist kontakten med några av mina killkompisar eller helt enkelt inte fått chansen att lära känna nån nyfunnen vän bättre.
Bara för att han skaffat/har en tjej som är svartsjuk.

JAG FATTAR INTE GREJEN!!??

Att va svartsjuk, eller rättare sagt låta sin svartsjuka gå ut över sin partner, är otroligt EGOISTISKT!
Fattar ni inte de??!!
Visst, du kanske har vart med om att ditt ex varit otrogen mot dig.
Jamen självklart att du inte kan lita på ditt ex mera.
Men VAD har din nuvarande pojkvän med honom att göra?
GET A GRIP WOMAN!!

Blir så otroligt frustrerad.

*suck*

Nåja..
Svartsjuka kan vara lite gulligt också.
Beror helt enkelt på hur svartsjuk en person är.
Går det så långt att man inte kan lita på sin partner och väljer vem han/hon får va kompis med,
ja då har det gått FÖR långt.
Kan man inte lita på sin partner, inte låta den umgås med vem den vill osv..
varför är ni ens ihop i sådant fall?
Jag bara undrar.

Nåja..får va glad jag får umgås med mina killkompisar bäst jag vill i alla fall utan att ha nån gnällspik i byxbuntarna. TACK!! <3 :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar