Translate

torsdag 23 augusti 2012

You.deleted.me.on.Facebook.now.you.are.going.to.die!

Ja Facebook ja..
Jag är nog lite av en facebookoholist.
Det står jag för!
Jag gillar att man kan hålla kontakten med folk som man sällan träffar.
Träffa nytt folk från alla möjliga ställen.
Har fått många nya vänner i andra länder på detta sätt.
Det gillar jag!

*

Det jag inte riktigt gillar, eller ens förstår, är detta med att deleta vänner.
Alltså..
Det finns så många dramaqueens därute.
Har två gånger vart med om att någon så kallad vän deletat mej på fb, bara för att vi haft olika åsikt.
Egentligen bryr jag mig inte, men tycker dock det är rejält barnsligt.
Som om det skulle såra?
Ja de kan de säkert göra, beror på vem det är, men är det en nära vän till mig som deletar mig så frågar jag nog orsaken.
Annars skiter jag i det egentligen.
Det som dock är ännu mer störande är folk som man inte känner egentligen som addar en.
Så tänker man att okej visst, jag addar väl dej då, du kanske är schysst.
Sen säger personen ifråga INGET åt dig.
För att sen nån vecka/månad senare deleta dig.
Poängen med det?
Fattar inte.

*fniss*

Att j*vlas med någon, provocera någon, så mycket att de tar bort en som vän är ganska roligt.
Säger en hel del om människan ifråga.
Jag provocerar inte på riktigt,
mer på en skämtsam nivå, vilket jag visar.
men vissa fattar dock inte.

Nåja..

*bla bla bla*

;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar