Translate

söndag 26 augusti 2012

Tröttis.

Idag är en sån dag då man bara skulle vilja nanna kudde.
Men det tänker jag inte göra!

Var på villaavslutning igår. Riktigt kul! Vi grillade och åt gott, älg och and, mmmm! It took me back to my childhood. Hemma i Nagu åt vi ofta älg och and. Så otroligt gott!
Nåväl. Jag blev trött ganska tidigt (ja eller klockan va väl runt en 2 på natten men i alla fall) så jag gick och la mej i bastukammaren. Skönt. Mysigt att ligga och lyssna på havet i en uppvärmd liten stuga. Fick dock höra mycket annat än havet också. Hördes jätte bra in, så fick ligga och lyssna på vad alla andra pratade om på utsidan. En del drama. En del skoj. Jag lyssnade inte på flit, det var bara svårt att inte höra. Borde lära mig att ta med öronproppar. Cirka 10 min efter att jag somnat, så blev jag väckt igen av värden. Han sökte ett tält, som han inte hittade. Hade tydligen blivit lite ont om sovplatser. men det löste sig tydligen. Sen tog det ett tag innan jag somnade igen. Strax efter blev jag väckt igen av en kille som lovat väcka mig. Men jag sa jag inte fått nån sömn alls, så han skulle försöka igen om en timme, vilket han gjorde. tyvärr orkade jag inte stiga upp då heller. sen hörde jag nått om att det skulle grillas korv. Tänkte nästan stiga upp bara för det, men då somna jag om. SKÖNT!

På morgonen var alla pigga och glada. Typ. *fniss*
Var i alla fall en kul dag/natt, även om jag inte är så mycket för villa liv.

Tack för festen värden/värdinnan!
Kanske igen nästa år!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar