Translate

tisdag 28 augusti 2012

Möblera.som.Rambo.

Jag är en ytterst envis och icke tålmodig tjej.
Så ska ja ha nånting gjort, så orkar ja inte vänta ett halvår.
Det ska ske NU!

That's why jag leker Rambo!
Ni som känner mig vet hur liten jag är.
Ändå, hör och häpna, lyfte jag ett ganska stort och tungt skrivbord helt själv.
Bytte plats på det till o med.
Nu ska de ut!

Jah!
DE NI!!

Igår bojkotta jag hissen i nya trapphuset också.
HAH!
Hissar är för lata personer (eller personer med handikapp).
Jag tar tammetusan trappen jag om de ska bli till nått!
Även om jag bor på tredje våningen och ska ha upp nått tungt.
Hade nästan sätt fram emot trappbestigningen i huset där jag tittade på en annan lägenhet.
Den lägenheten var på sjunde våningen!
Ah..too bad att jag inte fick träna benen o rumpan där..
Nåja..he duger väl det här också.

;)



2 kommentarer:

  1. Sv: Håller med om att det är mänskligt att känna hat efter en sådan händelse. Sen tror jag det är viktigt att fokusera på varför det hände och hur man ska förhindra att det händer igen. Så att man har öppen diskussion :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. :)
      Mm, precis så är det. Iaf i mitt tycke.

      Radera